کلینیک کاشت مو

کلینیک کاشت مو | کلینیک کاشت مو در تهران | بهترین کلینیک کاشت مو

کلینیک کاشت مو

کلینیک کاشت مو | کلینیک کاشت مو در تهران | بهترین کلینیک کاشت مو

قیمت کاشت هر تار مو در کلنیک کاشت مو

قیمت کاشت هر تار مو در کلنیک کاشت مو چقدر می باشد؟

معمولا قبل از مراجعه برای کاشت مو سوالاتی مثل هزینه کاشت مو ، هزینه تقریبی کاشت مو ، هزینه کاشت هر تار مو ، بهترین روش کاشت مو با کمترین هزینه به ذهن ما میاد در این مقاله به تمامی پرسش های شما پاسخ داده شده ولی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت کلینیک تخصصی کاشت مو مراجعه کنید.

در بیشتر موارد مشاهدات ما به این صورت بوده اختلاف قیمت کاشت مو و پیوند مو در کلینیک ها و مراکز کاشت مو تفاوت بسیاری دارد. چگونه و براساس چه پارامترهای هزینه و قیمت کاشت مو مشخص می شود.

هزینه کاشت و پیوند مو برپایه تعداد تارهای مو
هزینه کاشت و پیوند مو برپایه تعداد گرافت مو
برپایه وسعت طاسی و کچلی (نواحی که به طور کامل دچار ریزش مو شدند)
برپایه روش برداشت و کاشت مو

هزینه کاشت مو براساس انواع روش های کاشت مو چگونه محاسبه می شود


قیمت کاشت مو در مرکز کاشت مو به روش sut
کاشت مو به روش sut به دلیل موثر بودن در درمان ریزش مو و همچنین از بین بردن طاسی و کچلی جز پرطرفدارترین روش های کاشت مو می باشد. معمولا هزینه کاشت مو به روش sut حدود 3 الی 6 میلیون می باشد اما به عواملی همچون تعداد گرفت ها و وسعت ناحیه کچلی سر بستگی دارد. معمولا این روش در 1 جلسه انجام می گردد و به تعداد 1400 تار مو امکان پیوند زدن نیز می باشد.

مقایسه هزینه و قیمت کاشت مو و پیوند مو
باید در نظر داشته باشیم ممکن هزینه های کاشت مو زیاد بنظر برسند ولی در کاشت مو می توانید بهترین نتیجه را کسب کنید تا یکبار برای همیشه طاسی و کچلی سر خود را برطرف نمایید. از مزایای کاشت مو می توان به ماندگاری بالا و دائمی بودن آن و مهم تر از هم طبیعی بودن اشاره کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.